Febelhair Academy Business nl Basique
Ce que vous allez apprendre?

Klanten laten zich gemakkelijk beïnvloeden door wat andere klanten doen, door de opmerkingen van de directe omgeving of door vaak vast te houden aan eigen gewoontes. Herken je dit ook?
In deze opleiding leer je manieren om het gedrag van klanten, collega’s en medewerkers op een positieve manier te beïnvloeden met ‘nudges’: kleine duwtjes in de goede richting.  Hoe overtuig je hen van het belang van een goede shampoo, professionele producten of extra behandelingen? (meer producten verkopen) Hoe voorkom je dat ze een ongeschikte kleur kiezen, niet de juiste keuzes maken? (meer en juiste service bieden) Hoe kan je ervoor zorgen dat ze reclame voor je maken bij vrienden en familie? (meer klanten werven)  Hoe word je salon “the place to be”? (meer klantentevredenheid)

À qui s’adresse cette formation?

Deze opleiding is geschikt voor zaakvoerders en medewerkers die nieuwsgierig zijn om met een vernieuwende (communicatie)stijl vooruitgang te realiseren voor het salon.

Matériel nécessaire?

/

Indemnité de formation

Indemnité de formation pour employés : 75.00 € bruts (avec un maximum de 750 € bruts/an)

Prix

Prix membre: gratuite
Prix non-membre: 220.00 €

Horaire de formation

26/11/2019 09:30 - 16:30

Déjeuner?

gratis broodje (indien tijdig aanwezig)