Febelhair Academy Communication nl Intermédiaire
Ce que vous allez apprendre?

Hoe voorkomt u dat u gaat blozen en stotteren wanneer uw klanten uw producten “te duur" vinden? Hoe bekomt u begrip en respect van uw klant "wanneer het over de prijs gaat” ? U oefent de techniek “MEE-VEREN” , en maakt van uw tariefverhoging een positieve promotie. U overwint uw angst om hogere prijzen toe te passen in uw huidig of toekomstig kapsalon. U realiseert zich hoe waardevol u bent voor uw klanten en wordt zelfverzekerd en trots op uw prijzen.

À qui s’adresse cette formation?

Deze opleiding richt zich tot alle kappers/kapsters die de communicatie over tarief en prijzen lastig vinden. Zowel zelfstandigen als personeel worden er dagelijks mee geconfronteerd bij het afrekenen aan de kassa. Toekomstige kappers/kapsters vinden in de opleiding de basis en de steun om van bij de start een eerlijk en correct tarief toe te passen. Het tarief waarmee u start is immers van groot belang. Het beïnvloedt de rest van uw loopbaan. Redenen genoeg om hier dieper op in te gaan.

Matériel nécessaire?

/

Indemnité de formation

Indemnité de formation pour employés : 75.00 € bruts (avec un maximum de 750 € bruts/an)

Prix

Prix membre: gratuite
Prix non-membre: 0.00 €

Horaire de formation

06/05/2019 09:30 - 16:30

Déjeuner?

gratis broodje (indien tijdig aanwezig)