Mag je ‘nee’ zeggen tegen je klant?

Pour vous inscrire, merci de vous enregistrer
Febelhair Academy Communication nl Basique
Ce que vous allez apprendre?

Het is frustrerend en sterker dan jezelf. ‘Ja zeggen’ terwijl je eigenlijk veel liever ‘nee’ had gezegd. Het verlaagt je eigenwaarde, geeft je een gevoel van onmacht en
zorgt voor heel wat frustratie en stress. Wie geen ‘nee’ kan zeggen, zal dan ook slaafs en genadeloos aan de wil van anderen worden onderworpen. Chronisch ‘ja’
knikken is dan ook niet echt slimmetjes en niet bepaald gezond. Heb je zin om op een leuke en ludieke manier naar jezelf te leren kijken? Dan is deze workshop iets waartegen je beslist ‘ja’ moet zeggen!

À qui s’adresse cette formation?

Ben jij het beu om steeds maar ja te knikken en wil je je slechte gewoonte om je leven slaafs ten dienste van anderen te stellen doorbreken? Wil je op een assertieve manier omgaan met je klanten?  Dan is deze mini bewustwording sessie beslist iets voor jou!

Matériel nécessaire?

/

Indemnité de formation

Indemnité de formation pour employés : 75.00 € bruts (avec un maximum de 750 € bruts/an)

Prix

Prix membre: gratuite
Prix non-membre: 0.00 €

Horaire de formation

01/04/2019 09:30 - 16:30

Déjeuner?

gratis broodje (indien tijdig aanwezig)