Hoe voorkomt u dat u gaat blozen en stotteren wanneer uw klanten uw producten “te duur" vinden? Hoe bekomt u begrip en respect van uw klant "wanneer het over de prijs gaat” ? U oefent de techniek “MEE-VEREN” , en maakt van uw tariefverhoging een positieve promotie. U overwint uw angst om hogere prijzen toe te passen in uw huidig of toekomstig kapsalon. U realiseert zich hoe waardevol u bent voor uw klanten en wordt zelfverzekerd en trots op uw prijzen.
Deze opleiding richt zich tot alle kappers/kapsters die de communicatie over tarief en prijzen lastig vinden. Zowel zelfstandigen als personeel worden er dagelijks mee geconfronteerd bij het afrekenen aan de kassa. Toekomstige kappers/kapsters vinden in de opleiding de basis en de steun om van bij de start een eerlijk en correct tarief toe te passen. Het tarief waarmee u start is immers van groot belang. Het beïnvloedt de rest van uw loopbaan. Redenen genoeg om hier dieper op in te gaan.
/
Opleidingsvergoeding voor werknemers: 75.00 € bruto (met een maximum van 750 € bruto/jaar)
Prijs Leden:
gratis
Prijs niet-leden:
0.00 €
05/11/2018
09:30 - 16:30
gratis broodje (indien tijdig aanwezig)